sobota, 3 października 2015

DIY ♥ Jak zrobić cynamonowy peeling do ust? ♥

Cześć!
 Dziś mam dla Was DIY, o którym wspominałam w ulubieńcach września (jeśli ich jeszcze nie czytałeś/łaś, przewiń w dół). Dziś zaprezentuję Wam domowy sposób na cynamonowy peeling do ust. Oczywiście możecie go zrobić w wersji kokosowe, truskawkowej czy pomarańczowej. Wybór należy do Was. Zaczynajmy!

 
Będą Wam potrzebne:

Koniecznie:
- oliwa z oliwek
- cukier (biały lub brązowy)
- miseczka
- łyżka
- pojemnik na gotowy peeling
Opcjonalnie:
- cynamon
- barwnik spożywczy
- aromat 

Co musicie zrobić:

1. Do miski wsypcie cukier i wlejcie trochę oliwy w proporcjach 3:1 np.: 3 łyżki cukru, jedna łyżka oliwy. Ja użyłam 12 łyżek cukru i 4 łyżek oliwy, ponieważ wzięłam dość duży pojemnik.


2. Wymieszajcie wszystko dokładnie by uzyskać konsystencję mokrego pisku na plaży. Cukier nie może być suchy, ale tez nie może ociekać oliwą. Niech wygląda to mniej więcej tak:



3. Dosypcie cynamonu, dodajcie dwie krople barwnika spożywczego lub aromatu albo w ogóle pomińcie ten korku. Tu nadajecie swojemu peelingowi smaku, zapachu i koloru. Możecie zostawić taki jaki jest lub coś dodać. Ja dosypałam trochę cynamonu. Po dosypaniu lub dolaniu czegoś, dokładnie wymieszajcie masę.



4. Gotowy peeling przełóżcie do pojemnika, który ma szczelne zamykanie. Ładnie go wyrównajcie i rozłóżcie po całym pojemniku, żeby ładnie wyglądał.



5. Wasz peeling jest gotowy! Ja jeszcze przyozdobiłam go wstążką i bilecikiem z napisem "Dla kochanej mamy". Gotowy peeling możecie wykorzystać sami lub dać go komuś na prezent.



Wiecie co jest najlepsze w tym peelingu?
Że możesz go zlizać!

Tak. Nie musicie ścierać peelingu (chociaż możecie). Wystarczy przejechać językiem po wargach. W zależności od wybranego aromatu będziecie czuli cynamon, pomarańczę czy kokos. Miłej zabawy podczas robienia peelingu! Jeśli go zrobisz, dodaj zdjęcie na Instagrama i oznacz mnie(@susan_kelley) bym mogła zobaczyć jak ci poszło :)
Dziękuję za przeczytanie i zapraszam do obserwowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz