wtorek, 13 października 2015

DailyBlog: McDonald's z przyjaciółmi + planowanie konkursu

Cześć!
 Dziś mam dla Was DailyBloga, czyli fotki  opis mojego dnia. Byłam w McDonald's z moimi przyjaciółmi (jednymi z wielu) - Patrycją i Łukaszem. Wcześniej kupowaliśmy poduszki, które będą mi potrzebne do jesiennego DIY na bloga, ale to w swoim czasie. Od tego dnia wiem, co będzie spożywczym ulubieńcem października - frappe. Mój ulubiony smak to karmel, kawowy jest lekko za mocny. Kiedyś myślałam, że to smoothie's są dobre, ale frappe przebija wszystko. Jeszcze ta pyszna bita śmietana, której zapomniałam zrobić zdjęcie :( Może kiedyś, jak będę znowu to się w to zdjęcie zaopatrzę. Ogólnie było bardzo fajnie. Byliśmy też w JYSK-u żeby kupić poduszki, o czym już pisałam. Kupiłam pomarańczową i zieloną. To chyba są kolory jesieni, nie? A tak w ogóle mam zamiar zrobić rozdawajkę z okazji 50 obserwatorów. Wiem, że są to dalekie plany, ale przecież od marzeń jeszcze nikt nie umarł, prawda? Pytanie jest tylko jedno: Co byście chcieli w tej rozdwajce? Książkę? Biżuterię? A może jeszcze coś innego? Piszcie w komentarzach propozycje, ale pamiętajcie, konkurs jest na 50 obserwatorów, więc zapraszajcie znajomych na bloga ;) Zapraszam na bloga Patrycji --> my-little-world-mysterious-girl.blogspot.com















4 komentarze:

  1. To z pewnością miałaś ciekawy dzień :) Każde wyjście z domu jest dobre :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już dałaś moje zdjęcie to chociaż na mojego bloga mogłaś zaprosić ! -,- :*

    OdpowiedzUsuń