wtorek, 29 września 2015

TAG Week #7 Percy Jackson TAG! (UWAGA! Zawiera spojlery!)

CZEŚĆ!
Dziś ostatni TAG z serii TAG Week, więc postanowiłam zrobić coś długiego i przyjemnego. Jestem wielką fanką Percy;ego Jacksona, więc musiałam zrobić ten TAG :) Zapraszam do czytania i komentowania !



1. Ulubiona książka?

Chyba "Klątwa tytana". Ta najbardziej przypadła mi do gustu. Biedna Artemida :( (SPOJLER -->) Najbardziej płaczę za moją Bianką. Dopiero co uwolniła się z czaru Kasyna Lotos, a już umarła :(

2. Kto jest twoim boskim rodzicem?

Tutaj nic nie jest pewne. Waham się pomiędzy Ateną, Apollinem i Zeusem. A wy jak myślicie?

3. Jaka najdziwniejsza rzecz wydarzyła się w książce?

W całej serii jest dużo dziwnych rzeczy, ale najdziwniejsze jest to (SPOJLER -->), że spotkali Rachel Elizabetch Dare przypadkowo, a potem okazała się bardzo pomocna, np. w Labiryncie.

4. Jak odnalazłeś/łaś Percy'ego Jacksona?

Tu sytuacja jest dość dziwna. Byłam u mojego kolegi i oglądaliśmy film razem z jego siostrami. Zapytali mnie czy oglądałam Percy'ego Jacksona, a ja odpowiedziałam, że nie. Jednak przy oglądaniu cały czas gadaliśmy, więc w domu obejrzałam sobie go jeszcze raz na spokojnie i tak mi się spodobał, że wzięłam się za czytanie.

5. Ulubiony moment?

(SPOJLER -->) Zdecydowani, gdy Percy i Annabeth zostają wrzuceni do jeziora przez innych i całują się w wielkiej bańce powietrza na dnie zbiornika. To takie słodkie ♥

6. Ulubiony bohater męski oraz żeński.

Męski - Luke Castellan.
Żeński - Thalia Grace/Clarisse la Rue/Annabeth Chase.
Nie mogę się zdecydować do żeńskiej postaci :o

7. Grek czy Rzymian?

Grek, zdecydowanie. Rzymianie to barbarzyńcy! 

8. Najbardziej emocjonujący moment?

Wszystkie są emocjonujące! :) (SPOJLER -->) Ale jednak najbardziej emocjonujący moment to zakończenie "Ostatniego Olimpijczyka", kiedy Annabeth mówi: "Rodzina, Luke. Obiecałeś.". Prawie się popłakałam na tym momencie :'(

9. Jaką wybierzesz broń?

Łuk, albo sztylety. Lubię walczyć dwoma rękami.

10. Którą postać nienawidzisz najbardziej?

Kronosa. To chyba jasne :) Nie lubię też Ethana.

(SPOJLER!)
11. Silena - bohaterka, czy szpieg?

Ja Silenie wybaczyłam. Była zła, ale się opamiętała. Bardzo ją lubiłam i nie widziałam powodu, by przestać. W końcu uratowała po części Olimp.

12. Ile czasu zajęło ci przeczytanie PJ?

To trudne pytanie, ponieważ przeczytałam 2 pierwsze części i potem miała przerwę. Dopiero później wzięłam się za "Klątwę Tytana".

13. Którą książkę lubisz najmniej?

 Wszystkie kocham, ale najmniej podobała mi się "Bitwa w Labiryncie".

14. Czy wyciągnąłeś z serii jakieś morały/lekcje? Jakie?

Tak.
1. Sam jesteś kowalem swojego losu.
2. Dla kochanych osób warto zginąć.
3. Czasem trzeba coś lub kogoś poświęcić dla dobra reszty.

15. Czy jesteś w szoku?

TAK! Zakończenie (jak już pisałam) było zaskakujące! Kocham "Ostatniego Olimpijczyka"!

DZIĘKUJĘ ZA PRECZYTANIE TEGO TAGU!
NOMINUJĘ WSZYSTKICH< KTÓRZY CHCĄ ZROBIĆ TEN TAG!

1 komentarz:

  1. Oglądałam tylko - jak mi się dobrze zdaje - pierwszą część ,,Złodziej Pioruna". Do książek jeszcze się nie zabrałam. Ogółem, bardzo fajny Tag :)

    OdpowiedzUsuń