poniedziałek, 28 września 2015

TAG Week #6 Name Book TAG

Cześć!
Dziś mam dla Was niezwykły tak, a jest to "Name Book TAG", który polega na dopasowaniu książek do liter swojego imienia. Ja mam imię, w którym litery się powtarzają, więc wielkiego miejsca do popisu nie mam, a co tam :) Zapraszam do czytania i komentowania!

ZUZANNA

          
Z - "Złodziej Pioruna" Rick Riordan                        
U - "U drzwi dobra i zła" Stanisław Markiewicz*
Z - "Zbuntowana" Veronica Roth
A - "Ania z Zielonego Wzgóza" L.M.Montgomery
N - "Następczyni" Kierra Cass
N - "Nie do pary" Ewa Nowak
A - "A imię jej Ciemność" Glen Cook*



To był jeden z krótszych TAGów, ale takie też można robić, nie?


 * tych książek nigdy nie czytałam, ale nie miałam innych na te litery xD





1 komentarz:

  1. Z Tagiem tym spotkałam się już wcześniej. :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń