sobota, 26 września 2015

TAG Week #4 Disney Book TAG

Cześć i czołem!
Jesteście gotowi na dalszą część część TAG Weeku!? Ja tak :) Dziś zapraszam Was na TAG z książkami i postaciami Disneya!


1. Mała Syrenka - bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł.

 Znowu mam do czynienia z moją kochaną powieścią "Byliśmy Łgarzami", ale dziś nie skupiamy się na samej powieści, tylko na jej głównej bohaterce - Cadence, która po wypadku traci część pamięci i jest zdezoriętowana w całym swoim życiu, przez co czuje się obco w swoim własnym życiu. Szczerze jej współczuję i nie życzę tego nikomu.







2. Kopciuszek - bohater, który przechodzi ogromna metamorfozę.


 Chyba będzie to zdziwienie, że nie wstawię tutaj Katniss tylko... Peetę. Tak. Według mnie Peeta przeszedł większą metarmofozę niż Katniss. Ze spokojnego syna piekarza stał się rebeliantem. Ten czyn jest godny podziwu jak i cała jego metamorfoza. Sama na poczatku nie lubiłam Peety (#teamGale), a w WPO czy w Kosogłosie, pokazał na co go stać.







3. Królewna Śnieżka - książka, której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie. 

I tu znów nie chodzi mi o główną bohaterkę - Allie - tylko o Cartera i Sylviana! Tak, moich ukochanych chłopców, których kocham na zmianę, bo raz jeden, raz drugi okazuje się draniem. Ci dwaj tak bardzo sie od siebie różnią, że dziwię się, że mówią jednym językiem. Na prawdę. Są nie jak ogień i woda, tylko jak pożar i powódź.







4. Śpiąca Królewna - książka, podczas czytania, której zasnąłeś.  

Jeśli jest ktoś, kto przy czytaniu "W pustyni i w puszczy" nie zasnął, niech napisze to w komentarzu, bo inaczej nie uwierzę. To była JEDYNA książka na której zasnęłam. Było to spowodowane znużeniem oraz przeziębieniem na które cierpiałam podczas czytanie tej jakże emocjonującej lektury. A wy zasnęliście kiedyś na jakiejś lekturze? Przyznać się! :)







5. Król lew - bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym przeżyciem. 

Chyba nie muszę tłumaczyć, czemu wybrałam książkę "Charlie". Ten, kto czytał, ten wie. Nie chcę spojlerować, więc nic więcej nie powiem o tej książce, ale możecie się spodziewać recenzji! 










6. Piękna i Bestia - książka, której się obawiałeś, a okazało się, że jest wspaniała. 

Taką książką jest zdecydowanie trylogia "Delirium" do której miałam dość specyficzne pojęcie po przeczytaniu opinii i opisów. jednak moje obawy okazały się zbędne, bo książka była cudowna! CUDOWNA! Jeśli macie do niej obawy czy uprzedzenia to naprawdę nie warto, bo książka jest prześwietna, cudowna i wgl idealna!







7. Alladyn - bohater, którego życzenie się spełniło. 
Thomas z "Więźnia Labiryntu" dostał czego chciał. Prawdy. Nie wiem czemu, ale to on i ta powieś kojarzą mi się najbardziej z tym podpunktem. Nie pytajcie czemu, bo na prawdę nie wiem. Po prostu mam takie skojarzenie. Życzenie = Więzień Labiryntu.
8. Mulan - bohater, który udawał kogoś kim nie jest.
Koleżanka główne bohaterki z "Dzienniczka zakręconej nastolatki" autorstwa Renaty Opali udawała w nowej szkole kogoś, kim nie była. Dopiero po tym jak Asia z przyjaciółką odkryli jej przykry sekret postanowiła się otworzyć. Wielu ludzi ma problemy, którymi się nie dzieli, a uwierzcie mi, że to lepsze niż duszenie tego w sobie.

9. Toy Story - książka, której bohaterów chciałbyś ożywić.
Tu nie wątpliwości - oczywiście bohaterów trylogii Ricka Riordana "Olimpijscy Herosi". Żeby poślubić Leo, zaprzyjaźnić się z Ann, Hazel i Piper żeby naśmiewać się z Octaviana, żeby poznać Percy;ego i Jasona, żeby pogadać z Frankiem i spotakać bogów... Ahhh... Na sama myśl o tym odpływam ♥
10. Następcy - ulubiony czarny charakter.  
Tu również nie ma zaskoczenia, bo moim ulubiony czarnych charakterem i jednym z wielu moich mężów jest Luke Castellan. Kocham tą postać od jej pierwszego wystąpienia w "Percy Jackson i BO. Złodziej Pioruna" i (UWAGA SPOJLER) gdy umarł  popłakałam się rzewnie. Czemu moim mężowie zawsze muszą umierać!? To nie fair :'( 
Dziękuję za przeczytanie tego TAGu i widzimy się jutro :) 




 

1 komentarz:

  1. Przyznam, że dość ciekawy Tag, spotkałam się z takim o podobnym tytule, ale były wypisane inne Disneyowskie produkcje. Ten jest niezwykły, ma w sobie to ,,coś" ;D Ja do Book Tagów się nie przymierzam z tego względu, że czytam za mało książek, a szkoda, bo takie Tagi mi się podobają... znaczy, chciałabym mieć ich więcej, ale nie mam takich możliwości ;c

    OdpowiedzUsuń