piątek, 25 września 2015

TAG Week #3 Social Media Book Tag

Witajcie, kochani ♥
Jak ta seria leci. Tak samo jak rok szkolny :) Już 25.09! Szybko zleciało? Mi nie koniecznie, ale zawsze są książki oraz... portale społecznościowe. Tak, to tych dwóch rzeczy będzie dotyczył dzisiejszy TAG :) Zapraszam!

Twitter
Czyli twoja ulubiona, krótka książka.

Książka krótka, o ile się nie mylę, to książka do 300 stron. Moją ulubioną krótką książką jest wspominana kilka razy wcześniej powieść "Róże w garażu" autorstwa Agnieszki Tyszki.



Facebook
Czyli książka, którą każdy przeczytał, więc poczułeś/łaś presje by ją przeczytać.
  
Tutaj trochę odbiegnę od kryterii, ponieważ chodzi mi o to, że wszyscy wiedzieli film, więc poczułam presje przeczytanie tej książki. O czym mówię? Oczywiście o "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. [link do recenzji]


Tumbrl
Książka, którą przeczytałeś/łaś zanim stała się popularna.

Taką książką będą "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins, które stały się naprawdę sławne po wyprodukowaniu ekranizacji. Ja czytałam je przez tym wydarzeniem.




Myspace
Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała, czy nie. 

Nie mam pojęcia. Wszystkie książki, które czytałam obdarzyłam miłością, przyjaźnia lub niechęcią. Chyba nie ma takiej książki, po której wrażenia zostały przeze mnie zapomniane. Troszkę słabo pamiętam jednak moje odczucia do książki "Tajemniczy Ogród". Tak, tej znanej szkolnej lektury. Po prostu mam do niej mieszane uczucia i nie pamiętam co było górą: niechęć czy znośność.



Instagram
Książka tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.

Tutaj bez konkurencji seria "Rywalki", której wszystkie okładki są przepiękne, cudowne i najlepsze ♥





YouTube
Książka, której chciałbyć/łabyś zobaczyć ekranizacje/

Jest tyle cudownych książek, których ekranizację chcę zobaczyć, ale na pierwszy miejscu są serie "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" oraz "Olimpijscy Herosi". Kocham te książki ♥




LubimyCzytać
 Książka, którą polecasz wszystkim.

Tutaj nie mogę dać nic innego niż moją kochaną "Byliśmy Łgarzami" autorstwa E.Lockharta. Tą książkę polecam nie tylko fanom GNW, ale wszystkim!




To już koniec tego TAGu, ale nie matwcie się, jutro będzie kolejny ♥
Do zobaczenia! Komentujcie :)       

 

3 komentarze:

  1. I tu Cię zaskoczę, ponieważ nie mam Facebooka, ani nie czytałam tej książki, którą przypasowałaś do tego portalu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, mi do szczęścia Fejsik niepotrzebny ;P Mam tylko Google i Chomika (chomikuj.pl). Z tego, co widzę, moje koleżanki ze szkoły są uzależnione (delikatnie mówiąc ;P) od Facebooka i Fotki.pl :)

      Usuń