środa, 23 września 2015

TAG Week #1 Zombie Apocalypse Book Tag

Cześć!
Z racji, że seria Back to School juz się skończyła, wprowadzam kolejną - TAG Week! Jest to seri w której przez cały tydzień od dzisiaj będę dodawać jakiś książkowy TAG :) Mam nadzieję, że seria przypadnie Wam do gustu. Dziś mam dla Wam pewien TAG, który polega na wylosowaniu książki, otworzeniu jej na przypadkowej stronie i przeczytanie pierwszego imienia. Potem tego bohatera przypasowujemy do danego podpunktu. Może być ciekawie :) Zapraszam!


 
 Książki, które wylosowałam (czyt. wybrał brat) to:

- "Znak Ateny" Rick Riordan
- "Matt Hidalf. Błyskawica Widmo" Christophe Mauri
- "Jedyna" Kiera Cass
- "Opowieści z Narnii. Książe Kaspian" C.S.Lewis
- "Róże w garażu" Agnieszka Tyszka

Dość ciekawy zestaw nie powiem :) Ciekawe jak to będzie...

"Znak Ateny"

1. Osoba, która zginie jako pierwsza.
Hazel Levesque.
Nie wiem czy jest mi żal Hazel, ponieważ za nią nie przepadam. Oczywiście, gdyby Octavian umarł pierwszy, nie miałabym nic przeciwko, ale cieszę się, że to nie Leo albo Percy.

2. Osoba, której podstawię nogę, żeby uciec przed Zombie.
Piper McLean.
Hmm... Chyba nie byłabym taka chamska, żeby zrobić to Piper. W sumie nawet ją lubię. Po za tym nie chciałabym mieć na pieńsku z Jasonem ;)
 
 "Matt Hidalf. Błyskawica Widmo"

3. Osoba, która jako pierwsza zamieni się w Zmobie.
Matt Hidalf.
Oooo... :( Bardzo lubię Matta, ale cieszę się, że nie Miedziana Julita, albo Jurenson. Z dwojga złego lepiej w tę stronę, co nie?

4. Osoba która podstawi ci nogę, żeby uciec przed Zombie.
Luis Serra.
Nie wierzę. Kapitan wojowników miałby podstawiać mi nogę? Jakto? Czemu? Luis jak mogłeś. Od dziś cię już nie lubię...
Żartuję :) Kocham cię, Luis! 

"Jedyna"

5. Drużynowy idiota.
Maxon Schreave.
Maxon? Jego jako ostatniego nazwałabym drużynowym idiotą. Chyba jest najinteligentniejszą postacią w książce, ale tak, drużynowy idiota. Cudnie. 

6. Mózg drużyny.
Elise Whisks.
Może przeżyjemy. Mogło być gorzej. Szczerze? Elise pasuje mi na mógz drużyny, ale po cichu liczyłam na Aspena ;)

"Opowieści z Narnii. Książe Kaspian"

7. Drużynowy medyk.
Książe Kaspian.  
Nada się. Bardziej byłabym za Łucją, albo chociaż Zuzanną, ale Kaspian chyba nie jest zły :) Najwyżej umrę, przez zakażenie ran xD

8. Ekspert do spraw broni.
Zuzanna Pevense.
Hmm... Będzie dobrze. kto jak kto, ale Zuzanna ma głowę na karku. Na pewno nie brakie nam broni, ani nic w tym stylu.

"Róże w garażu"

 9. Awanturnik drużyny.
Karolina.
Ona nadaje się idealnie. IDEALNIE. Zawsze jej coś nie pasuje, więc będzie miała no co wreszcie ponarzekać podczas apokalipsy Zombie.

10. Kapitan drużyny.
Lolo.
Zginiemy. Kilkulatek przywódcą drużyny! Tak! (<-- sarkazm). Już wiem, an co Karolina będzie narzekać. Jak dotrwam do końca apokalipsy z Lolem, to postawię mu świątynie.

Dziękuję za nominację:

Ja nominuję:

1 komentarz:

  1. Słyszałam już kilka razy o tym Tagu - niesamowicie pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń