piątek, 11 września 2015

"Nie do pary" Ewa Nowak

Cześć :3 Dziś mam dla Was kolejną recenzję polskiej książki.
Zapraszam!


Tytuł: Nie do pary
Autor: Ewa Nowak
Liczba Stron: 288
Wydawnictwo: Egmont Polska

Co mówi okładka?
  Szesnastoletni Alek przeżywa okres buntu. Potwierdzenia własnej wartości szuka głównie w oczach płci przeciwnej, co prowadzi do kontaktów z wieloma dziewczynami. W końcu chłopak całkowicie się gubi w swoich uczuciach. Wplątuje się w niezręczne sytuacje, a zarazem traci poczucie bezpieczeństwa, bo rozpada się jego rodzina. Czy Alkowi uda się wyjść na prostą i zrozumieć, co jest w życiu ważne?

Co ja mówię?
  Książka jest według mnie bardzo dobra. Na więcej niż siedem punktów nie zasługuje, bo nie powaliła mnie na kolana, ale była niezła. Sama czytałam ja trzy dni. Czytałam, czytałam i końca nie było widać. Serio. Książka historię Alka, który prowadzi trzy aktywne romanse. Tak, trzy. Na początku trochę się gubiłam, ponieważ wydarzenia są ułożone niechronologicznie, ale potem (na szczęście) się to zmienia. Powieść jest zdecydowanie dla osób w wieku 14+. Są tak sceny erotyczne (co prawda nieopisane), bójki, zdrady i kłamstwa. Książka uczy, co może spowodować zdrada i że nie każdy (tak jak Karina) wybaczy ten "skok w bok". Polecam na długi, zimowy wieczór.


Ocena punktowa:
7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz