czwartek, 17 września 2015

Back to school #5 Lookbook szkolny inny niż wszystkie

Cześć, cześć, cześć!
Dziś ostatni post z serii Back to school :(

 Chyba wszyscy wpadli już w szkolny rytm, więc stwierdziłam, że to będzie ostatni post. Postanowiłam stworzyć lookbook. Ale to nie będzie taki zwyczajny lookbook jaki widujecie o fashionvlogerek czy fashionblogerek. O nie. To będzie SIMOWY LOOKBOOK SZKOLNY! Tak. Uwielbiam grać w The Sims i taki lookbook to dla mnie dobry pomysł. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba :) Zapraszam!

 

Na początku poznajcie moją modelkę! Oto Renata South!


Renata jest losowo wygenerowaną simką. Jej makijaż do tylko eyeliner z MakeUpSim w kolorze 02 Stronk Black i szminki również z MakeUpSim w odcieniu 23 Rose Red. Zapraszam na jej stylizacje do szkoły :)
Poniedziałek

|naszyjnik - AmerSims|koszulka - EmoLash|spodenki - SimJeans|tenisówki - Simvers|
Wtorek

|kolczyki - AmerSims|top - StrikeHaul|kurtka - PinkS|jeansy - SimJeans| tenisówki - Simvers|
Środa

|naszyjnik - Jouice|bluzka - StrikeHaul|spódnica - Elegant|buty - Elegant|
Czwartek
|czapka - LolyPop|katana - SimJeans|top - SliceS|spodnie - FlowerSim|buty - Elegant|
Piątek

|sukienka - PinkS|getry - LolyPop|tenisówki - Simvers|
Mam nadzieję, że lookbook Wam się podobał :) Zapraszam na recenzję za dwa dni !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz