niedziela, 13 września 2015

Back to school #4 Szkolny TAG

Hejka naklejka !
Dziś mam dla as trzeci post z serii Back to School. Będzie to Szkolny TAG! Niestety idę teraz do nowej szkoły więc na niektóre pytania będę odpowiadać w kryteriach starej szkoły.
Zapraszam!

1. O której wstajesz do szkoły?
Jeśli muszę umyć włosy rano to o 6:00, a jak nie to o 6:20. Do szkoły wychodzę z domu o godzinie 7:30, jeśli mam na 8:00.

2. Twój ulubiony nauczyciel?
Zdecydowanie pani z matematyki :)

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Z polskiego.

4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam grupkę, ale lubię zadawać się z każdym :)

5. Plecak, torba czy tornister?

 Plecak. Zdecydowanie.

6. Czy malujesz się do szkoły?
 
Od tego roku zamierzam, ale będę tylko tuszować niedoskonałości i używać odżywki do rzęs. Może jeszcze jakiś balsam do ust. Więcej nie.

7.  Spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie. Sukienki odpadają. Lubię spódnice, ale w szkole jest w nich niewygodnie.
 
8.  Czy nosisz dodatki do szkoły?
Noszę bransoletki, kolczyki i czasem wisiorki.

9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Co roku mam. Moja najniższa średnia to 5.27 xD (w tym roku).

10. Czy jesz w szkole 2-gie śniadanie?
Tak. Zwykle kanapki albo owoce.

11. Przedmiot, którego uważasz, że jesteś słaba?
Geografia, WOS, historia (<-- jestem mistrzynią starożytności, ale po za tym to nic nie chwytam :))

12. Do szkoły idziesz pieszo, jedziesz samochodem czy autobusem?
Mam do szkoły około 5 minut szybkim marszem, wiec chodzę pieszo.

13. Zmieniasz buty w szkole?
Tylko w zimie.

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf?
Zależy co ćwiczymy, ale zwykle tak.

15. Czy  w wakacje tęsknisz za szkołą?
 
W ostatnich dwóch tygodniach sierpnia zaczynam się nudzić, więc tak :)

Dzięki za przeczytanie i do zobaczenia w kolejnym poście ♥

6 komentarzy:

  1. Gratuluję nietypowego i fajnie czytającego się Tagu :) Ja raczej lubię ćwiczyć na WF, ale tylko z panią, a jak mamy zastępstwo z panem dyrektorem, to zwykle mam ochotę wyjść na spacer :) :)

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny TAG ;) pozdrawiam Atari Avangarda! http://atari-avangarda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko tag ;-). Ja isobiście uwielbiam w-f, a także polski i historię :-D.
    Pozdrawiam i zapraszam ---> http://czytamwiecjestemcaxianelim.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń