środa, 9 września 2015

Back to school #3 Haul przybory szkolne

Cześć! Dziś mam dla Was haul przybory szkolne :)
Mam nadzieje, że Wam się spodoba.

Przechowywanie:

Na sam początek zaczniemy od największej rzeczy, czyli plecaka. Mój plecak jest z firmy Herlidz, jeśli się nie mylę i jest idealny dla osób z krzywym kręgosłupem. Ma specjalną piankę na plecach, oraz na ramiączkach. Bardzo go lubię i to już jego drugi rok, a jest w prawie idealnym stanie. Jest czarny w różowo-niebiesko-białe czaszki. Według mnie jest prześliczny, a do tego bardzo solidny i wytrzymały. Z łatwością zmieszczę do niego wszystko potrzebne rzeczy, które zobaczycie poniżej :)




  Piórniki mam dwa. W czerwonej tubie w kropki (która jest przesłodka) trzymam cienkopisy i kredki, a w piórniku z Herlidza mam resztę przyborów. Lubię ten model piórników, bo są wytrzymałe i mają dużo kieszonek. Musze mieć osobno kredki i przybory, ponieważ gdy mam je razem, wszysto mam brudne z kredek.

Przybory szkolne:



 


















Zeszyty:
(wszystkie zeszyty pochodzą z księgarni Dom Książki)








Mam nadzieję, że haul Wam się podobał :) Do zobaczenia na dwa dni !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz