wtorek, 25 sierpnia 2015

"Przed Czasem. Skazani" Alice Hill

CZEŚĆ! 
Dziś recenzja książki, która niestety nie przeżyła spotkania z zębami mojego psa :( Zapraszam ♥


Tytuł: Przed Czasem. Skazani
Autor: Alice Hill
Liczba Stron: 580
Wydawnictwo: Novae Res




Co mówi okładka?
  Pewnego dnia Thilli odkrywa w kuchni ciało zamordowanej matki. Po tym tragicznym wydarzeniu wraz z ojcem przenosi się do nowego domu w innym mieście. Zaczyna także naukę w nowej szkole, gdzie stara się wtopić w tłum rówieśników. Nie jest to jednak takie proste. Thilli otrzymuje od ojca zamkniętą szkatułkę, w której znajduje się list od zmarłej mamy. Zszokowana jego treścią, nie jest w stanie doczytać go do końca. Od tej chwili nic nie jest już takie samo. W znany jej świat wkraczają istoty znane jej jedynie z prastarych mitów, a ona sama dowiaduje się, że jest kimś innym, niż do tej pory sądziła.

Co ja mówię?
  Ciężki orzech do zgryzienia. Czytałam ją w tym samym czasie co "Lilith. Dziedzictwo" i szczerze przez chwilę pogubiłam się w fabułach. Jest to książka paranormalna z elementami mitologii hebrajskiej (za to plus, bo kocham mitologię) oraz romansu. Historia Thilli wciągnęła mnie zdecydowanie bardziej niż historia Sha, ale jako postaci Thill w ogóle nie polubiłam. Nie lubię ludzi aspołecznych i odpychających wszystkie pomocne dłonie. Książkę na początku czytało mi się dość ciężko, ale później nadrobiłam. Do treści dochodzi jeszcze okładka, którą tak książka ma przepiękną. Z niecierpliwością czekam na drugi tom.


Ocena punktowa:
5/10


2 komentarze:

  1. Ja także czekam na drugi tom, choć mam zupełnie inne spojrzenie na Skazanych! Mnie książka pochłonęła! Zakochałam się w niej i jestem ciekawa, jak dalej potoczy się akcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czekam, ale jeśli wyjdzie to przeczytam

      Usuń