środa, 26 sierpnia 2015

Czytelnicze nawyki TAG

Hej! Dziś chcę Wam opowiedzieć o moich czytelniczych nawykach. Mam nadzieję, że TAG się spodoba :) Zostawcie ślad!

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

Hmm... Raczej nie. Czasem czytam u siebie w łóżku, czasem u brata, czasem przy biurku, na kanapie, na dywanie. Różnie. Byle by było wygodnie. 


2. Czy w trakcie czytania używasz zakładek czy przypadkowych świstków papieru?

I to jest głębsze pytanie, ponieważ gdy czytam muszę coś zrobić z ustami. Piję herbatę, jem albo... gryzę zakładki. Tak, gryzę zakładki. Nie połykam, nie odrywam, tylko po prostu gryzę. Na szczęście moja mama pracuje w księgarni, więc mam zakładek po uszy :) Zwykle używał właśnie ich. Świstki papieru "gubią" mi się w książce.

 3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron? 

To wszystko zależy od książki. Jeśli mnie wciąga, muszę dokończyć rozdział, a jeśli jestem w mniej ciekawym momencie, mogę przerwać od razu.

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?   

Jak już wspominałam muszę coś gryźć, pić, jeść w trakcie czytania. Najczęściej jest to herbata.

5. Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?   

Często czytam i słucham muzyki. Przez to teraz "Fancy" Iggy Azalea'i (nie wiem czy dobrze odmieniłam) kojarzy mi się z książką "Gra w kłamstwa". Nigdy jednak nie oglądałam filmu w trakcie czytania ;)

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?   

Teraz aktualnie czytam "Girl Online" i "Nie do Pary". Zwykle czytam 1-2 książki na raz. Zdarzają się też szkolne lektury, więc czasem nawet trzy.


7. Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?

W domu. Nie podróżuję komunikacją miejską, więc nie mam gdzie indziej jej czytać.

8. Czytasz na głos, czy w myślach? 

W myślach, ponieważ czytanie nagłos onieśmiela mnie trochę :)

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki? 

Zwykle nie, ale w niektórych książkach czytam (tylko!) ostatnie zdanie. Czasami pomijam dłuższe opisy, których po prostu nie chce mi się czytać.

 10. Czy zginasz grzbiet książki? 

Czasem na mam wyboru, bo książka jest zbyt sklejona, ale zwykle nic w niej nie zaginam.

Mam nadzieję, że odpowiedzi do tego TAGu Wam się podobały :) 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz