piątek, 17 lipca 2015

Wakacyjny TAG

  Cześć! Dziś mam dla Was Wakacyjny TAG. Mam nadzieję, że się spodoba ♥

1. Ulubione lody? 

 Czekolada z nutką mięty

2. Twój ulubiony owoc?  

Hmm... Chyba truskawki, ale lubię też mandarynki. Powiedzmy, że remis :)


3. Morze czy jezioro? 

Wolę morze, bo można przeskakiwać fale ♥

4. Sandały czy japonki? 

Japonki, zdecydowanie, bo są wygodniejsze.

5. Lubisz wieczorne spacery po plaży? 

 Uwielbiam ☺ Kocham uciekać przed falami. 

6. Lubisz się opalać? 

Nie bardzo. Według mnie opalanie się jest nudne i męczy skórę.

7. Ulubiony lakier do paznokci? 

W lato jestem za miętowym, niebieskim i czarnym.

8. Jednoczęściowy czy dwuczęściowy strój? 

Dwuczęściowy, bo można się fajniej opalić.

9. T-shirt czy top? 

 Top, hej!

10. Spódnica czy shorty ? 

 Hmm... Spódnica. Tak, wiem to dziwne, ale naprawdę spódnica. Jest przewiewna, wygodna i lekka.

11. Sukienka czy spódnica? 

Spódnica, bo można do niej założyć kilka bluzek. 

12. Baseny otwarte czy zamknięte? 

Baseny na świeżym powietrzu na wakacje są najlepsze.  Szczególnie te z trawą i miejscem na 
opalanie i siedzenie bez celu.

13. Rolki czy rower? 

Nie jeżdżę regularnie ani na tym, ani na tym więc ciężko mi jest odpowiedzieć, ale wolę rower.

14. Trampki wysokie cy niskie? 

Wysokie :)

15. Ulubiony napój orzeźwiający? 
 
Kawa mrożona. Oczywiście własnej roboty.
 
16. Ulubione zestawienie na upalny dzień? 

Cropptop, spódnica, japonki.

17. Gdzie zamierzasz spędzić wakacje? 

Byłam na początku lipca w Mielnie, a mam zamiar jechać na kilka dni do Berlina, a potem do Chorwacji.

18. Co zazwyczaj robisz w późne poranki/ wczesne popołudnia? 

 Wychodzę na dwór, czytam książki, drzemię, czytam i piszę blogi.

19. O której godzinie wstajesz/ idziesz spać w wakacje?

Wstaję około 9, a spać idę około 22, a gdy oglądam film to około 23-24. 

20. Jak uważasz czy wakacje to sezon blogowania? 

Zdecydowanie, ponieważ wtedy mamy więcej czasu na pisanie postów i wrzucanie zdjęć.

21. Grill czy ognisko, co wolisz? 

Wolę ognisko, bo można w nim zrobić moje ulubione ziemniaczki.

22. Upał czy ciepło? 

 Ciepło. Precz z upałami.

23. Gdzie wolisz się opalać: molo czy plaża?

Plaża. Najlepiej za parawanem. Trochę prywatności.

24. Lody włoskie czy amerykańskie?

Amerykańskie. Są większe i bardziej konkretne. Włoskie to sama woda.

25. Na plaży ręcznik czy koc? 

Ręcznik.

26. Lubisz pływać na rowerach wodnych? 

Tak, lubię. A nawet bardzo lubię.

Mam nadzieję, że Wakacyjny TAG Wam się podobał :) Zapraszam do nowych zakładek na blogu. W "Zrecenzowane" macie spis wszystkich książek, które zrecenzowałam, a w "Polecam" znajdują się blogi, kanały na yt oraz strony, które polecam.

Całuję ciepło! Korzystajcie z pogody!

Susan Kelley 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz