niedziela, 12 lipca 2015

"Dziewczyny z Olimpu. Kryształowe Łzy" Elena Kedros

CZEŚĆ!
 Dziś mam dla Was recenzję książki, którą ostatnio kupiłam na wyprzedażach.

Tytuł: Dziewczyny z Olimpu. Kryształowe Łzy
Autor: Elena Kedros
Liczba Stron: 260
Tłumaczenie: Ewa Nicewicz-Staszowska
Wydawnictwo: Wilga
  

Co "mówi" okładka?
Sid, Luce i Hoon, na pozór zwyczajne nastolatki, odkrywają, że w dalekiej przyszłości były grackimi boginiami: Artemidą, Afrodytą i Ateną. Wyposażone w magiczne kamienie, rozpoczynają niezwykłą wędrówkę po Olimpie i przypominają sobie zatracona w pamięci przeszłość. Czy odkryją jak pokonać odwiecznego wroga, Aresa i uwolnić Olimp od jego panowania? Czy Hoon odnajdzie pozostawioną w świecie bogów wielką miłość? Czy Sid dowie się co się stało z jej tatą?
Co mówię ja?
Kiedy zobaczyłam okładkę pomyślałam od razu o Witch, Winx itp. Postanowiłam jednak przeczytać opis.Uwielbiam tematy mitologi i bogów, więc książka urzekła mnie od samego początku. Świetnie skontrowana, dobrze przedstawiona. jedyne co mi się nie podoba, to to, że na samym początku akcja toczy się bardzo wolno, a potem maksymalnie przyśpiesza, ale to mały szczegół. Ogólnie książka bardzo fajna, bardzo lekka i przyjemna w czytaniu. Polecam czytelnikom w wieku 10-13 lat. Jestem na tą książkę leciutko za stara, ale i tak mi się podobała. Za niedługo wybieram się po drugą część :3 Możecie się spodziewać recenzji.
Ocena punktowa:
7/10
  
  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz