piątek, 17 lipca 2015

"Geek Girl. Modelka z przypadku" Holly Smale

CZEŚĆ!
Dziś recenzja mojej nowej zdobyczy!

Tytuł: Geek Girl. Modelka z przypadku.
Autor: Holly Smale
 Tłumaczenie: Iwona Wasilewska
Wydawnictwo: Jaguar

Co "mówi" okładka?
Harriet Manners ma piętnaście lat i szeroką wiedzę na rozmaite tematy. Wie na przykład, że w kocim uchu są 32 mięśnie, przeciętny człowiek śmieje się piętnaście razy dziennie, a opuszczające jaskinię nietoperze zawsze skręcają w lewo. Wie również, że nikt w szkole jej nie lubi. Harriet Manners jest kujonką, a tacy jak ona mają zazwyczaj ciężkie życie...  
Co mówię ja?
Książka genialna. G.E.N.I.A.L.N.A. Autorka doskonale opisuje sytuacje Hariett, jaj problemy w szkole i stosunki z ludźmi. Bardzo lubię postać jej macochy Anabell, która jest według mnie najsprytniejszą osobą w tej książce. Uśmiałam się wiele razy i kilka razy zamyśliłam. Jestem z lekka podobna do Hariett, dlatego idealnie wczułam się w jej sytuacje :) Polecam dziewczynom w wieku 12-16 lat. Czekam na drugą część :)

Ocena punktowa:
9/10


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz