piątek, 5 czerwca 2015

"Następczyni" Kiera Cass

Cześć!

Dziś przychodzę do Was z recenzją książki "Następczyni", którą przeczytałam już kilka tygodni temu, ale dalej nie mogę przestać o niej myśleć.


Tytuł: Następczyni 
Autor:
Cykl: Selekcja (tom 4)
Wydawnictwo: Jaguar



Co mówi okładka?
 Dwadzieścia lat temu America Singer wzięła udział w Eliminacjach i zdobyła serce księcia Maxona. Teraz nadszedł czas, by swoje Eliminacje zorganizowała księżniczka Eadlyn. Eadlyn nie oczekuje, że jej Eliminacje będą choć odrobinę przypominać bajkową historię romansu jej rodziców. Jednak gdy rozpoczyna się rywalizacja, dziewczyna odkrywa, iż znalezienie szczęśliwego zakończenia nie jest tak niemożliwe, jak zawsze się spodziewała.  

Co mówię ja?
 Książka jest świetna. Ma swój klimat i oryginalnych bohaterów. Uwielbiam całą rodzinkę Schreave oprócz Eadlyn - jest irytująca i nie rozumiem jej decyzji. Kiera Cass postarała się przy tej książce i bardzo ją polecam. Moim osobistym faworytem jest Henri ♥ Chciałabym, żeby wygrał.

Ocena punktowa:
9/10

2 komentarze:

  1. Mój faworyt Kile!
    Mam zamiar napisać recenzję IV i V tomu, więc moją opinię przeczytasz niebawem (o ile chcesz).
    -A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że przeczytam, ale #teamHenri

      Usuń