piątek, 19 czerwca 2015

"Matt Hidalf. Błyskawica Widmo" Christophe Mauri

Cześć!
Dzisiaj zapraszam na recenzję pierwszego tomu z serii o Macie Hidalfie.

Tytuł: Matt Hidalf. Błyskawica Widmo
Autor: Christophe Mauri
Liczba Stron: 352
Tłumaczenie: Magdalena Talar
Wydawnictwo: Znak emotikon
 
Co "mówi" okładka?
  Obok Matta Hidalfa nie można przejść obojętnie. Ożenił króla z bezzębną wiedźmą, postanowił oszukać nieomylne biuro wykrywania oszustw, bo marzył o tym, żeby wstąpić do Akademii Elity. i bardzo często gości na pierwszej stronie "Proroka Królewskiego". Niektórzy nazywają go osobistym wrogiem (król), inni leniwym i zarozumiałym pierwszoroczniakiem (dyrektorka Akademii), a jeszcze inni rozwydrzonym śpiochem ( dyspozytorka łóżek). Tylko jedna osoba, Luis Serra, kapitan wojowników, wierzy, że Matt to ktoś wyjątkowy, kto może uratować królestwo.

Co mówię ja?
  Kupiłam tę książkę w księgarni "Dom Książki" i muszę przyznać, że była warta swojej ceny. Jest świetna. Ta swoboda i lekkość fabuły jest... fajna. Przygody Matta, Jurensona i Romea są ciekawe i trzymające w napięciu. Pikanterii dodaje wątek Pierwszego Wojownika. Wspaniałym pomysłem jest Akademia Elity, w której chłopcy szkolą się na wojowników, oraz Akademia Tańca. Podoba mi się wątek miłosny Złotej Julity Hidalf i Tristana ze Złotego Gaju. Moją ulubioną postacią zdecydowanie jest Miedziana Julita Hidalf - jest pozytywna, inteligentna i wesoła. Polecam!

Ocena punktowa:
9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz